lördag 6 mars 2010

Lördag 6 Mars

Hej :) Nu har alla valparna flyttat, och jag vill tacka min familj som hjälpte mig, och tog hand om alla små valparna i Högsbo Zoo.

Är ni intresserade av att komma och besöka Högsbo Zoo så kan jag tipsa er om att vi får in 4 st Limurer till sommar öppningen.

Idag har jag och basia med familj vart ute med Keyra och Millie, de har sprungit lösa helt själva i det tomma. Keyra blev helt till sig och hade kanske sin lyckligaste dag i livet. Eftersom Millie och Keyra inte gått ihop tidigare så har jag och Basia jobbat intensivt för att få det att funka, nu kan dom springa fritt och leka tillsammans trots storleks skillnaden.

Keyra har dessutom hälsat på många fina och snälla hundar idag och nu ligger hon helt uttmattad i min säng och snarkar.. ZzZZzz
//Jimmy




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar