torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Hejsan! Dante, Rut och Mio har hem som väntar. Lillemor och Moa ev också. Sen är det bara Lille Mozart, Moe & Ted kvar. Sjukt vad fort tiden har gått. Stod och tittade på valparna förut när dom åt och kunde nästan inte förstå att dom har gått ifrån marsvinsliknande nyfödda bebisar till stora muskelösa valpar. Helt sjukt! Alla mår kanon och är friska vad vi ser. På onsdag ska vi till vetrinären för besiktning, vaccination och chip. Det ska bli spännande och förhoppningsvis går hela kullen UA. Vi håller tummarna.
Freja som är i full gång med att tvätta Rut.
Alla valparna dricker majsvälling
Mio, Lillemor, Ted, Moa & Dante ligger hos Freja i soffan.
Bebisarna som inte är så små längre.
Rut i husses trygga famn.

1 kommentar:

  1. Ja det var väldigt vad den här tiden har gått fort gumman. Och vad underbart det har varit. Otroligt tidskrävande och jobbigt, men värt varje sekund. Jag hade inte velat vara utan den här upplevelsen för allt i världen och jag är ödmjuk inför att ha fått vara med om den.
    Dessa fantastiskt vackra, goa och underbara valpar kommer jag att älska och minnas för resten av mitt liv. Jag kommer att känna både glädje och sorg när dom flyttar hemifrån. Glädje över att deras nya liv börjar och med det vetskapen om att dom kommer att få härliga liv och kommer att glädja många i sin omvärld.
    Men sorgen över att dom snart flyttar och saknaden efter var och en av dom kommer att bli svår. Det vet jag redan nu, och vi får väl gråta ihop den tid det tar gumman <3
    Du har varit så duktig Michelle under den här perioden och jag är mäkta stolt över dig! BRA JOBBAT!!! Älskar dig och valparna med hela mitt hjärta, Mamma

    SvaraRadera